Re: PRAWO

Autor: Dariusz K. Ladziak (ladzk_at_ite.waw.pl)
Data: Thu 26 Aug 1999 - 17:23:28 MET DST

On Thu, 26 Aug 1999 07:38:49 GMT, "SA" <poczta_at_zke.com.pl> wrote:

>Wlasnie kupilem Asus P2B-B i gryze sie z instrukcja. Napisano ja bowiem po
>angielsku. Tak samo jak wszystkie znane mi instrukcje do sprzetu
>komputerowego.
>NIKT NIE PRZYPOMINA SPRZEDAWCOM O OBOWIAZKU PISANIA PO POLSKU!
>Pyskuje:
>1. Dla zasady
>2. Bo moja slaba znajomosc jezora Byrona (a szczegolnie zwrotow
>technicznych) zmusza mnie do uciazliwego szukania w sieci strzepkow
>informacji.

Kupiles plyte. Czyli kupiles sprzet OEM nie przeznaczony ddo sprzedazy
detalicznej dla "konsumenta" w rozumieniu naszego prawa. kupujac
sprzet w kawalkach i na prawach OEM sam rezygnujesz z uprawnien
konsumenckich - masz jedynie normalne prawa wynikajace z Kodeksu
Cywilnego. A tam nic o polskiej instrukcji nie ma...
jak ktos sie nie zna i instrukcji przeczytac nie potrafi to nie kupuje
sprzetu w kawalkach a gotowe pudelko "pod klucz". A jak potrzebyje
plyte wymienic - fachowca bierze.
Ty zas chcesz odgrywac fachowca - a wiec wykaz sie konsekwencja,
przysiadz, przeczytaj, posluz sie slownikiem - w koncu zrozumiesz.
Warto!

--
Darek