Re: Zawieszanie sie komputera

Autor: AQRAT (aqrat_at_pro.onet.pl)
Data: Thu 26 Aug 1999 - 15:44:04 MET DST

Jakub Godoniuk napisał(a) w wiadomości:
<7ns8oo$fom$1_at_galaxy.uci.agh.edu.pl>...
>Od pewnego czasu mam problem z zawieszaniem sie kompa. Dziala przez
>pewien czas i nagle sie zawiesza. Wyglada to w taki sposob, jakby
>przechodzil w stan oczekiwania - czarny ekran, ale monitor wlaczany,

blabla

Powiem lepiej - padla ci plyta glowna, a dokladniej stabilizatory
mam (mialem) dokladnie ten sam problem: ATC-6230 i mocniejsze karty
graficzne nie wyrabia pradowo. Dalem do reklamacji - koles nie chcial
wierzyc, ale...
Powiedzieli ze wsadza mocniejszy uklad, bo mieli juz takie reklamacje.

Pozdrowionka