Impresja na temat drukowania BROTHER-820 w DOS

Autor: milimex (milimex_at_polbox.com)
Data: Thu 26 Aug 1999 - 13:28:45 MET DST

Przez parę miesięcy miałem problem z drukarką Brother-820 ,
 gdyż nie mogłem zmusić jej do drukowania w okienku DOS Windows.
Wydzwaniałem po całej Polsce do serwisów zajmujących się serwisowaniem
 tychże drukarek i nikt nie potrafił mi pomóc.
U głównego dystrybutora drukarek w Warszawie dowiedziałem się ,
że ta drukarka pracuje tylko pod Windows i "nie ma żadnej możliwości
aby zmusić ją do druku w oknie DOS Windows" nawet wykorzystując
dołączony do drukarki PCL5e Emulator. Poruszałem ten problem także
 na tej grupie dyskusyjnej lecz bez odzewu
Okazało się jednak , że jest to możliwe .Od dwóch dni drukarka
drukuje. Wypróbowałem to na kilku aplikacjach DOS-owych.

pozdr.
    Krzysztof

--
Dostep do Internetu - 40 PLN / miesiac - http://rubikon.pl