Re: kompresja avi na mirovideo

Autor: Andrzej Podolski (apodolski_at_ums.gov.pl)
Data: Thu 26 Aug 1999 - 11:18:56 MET DST

Mariusz Wojciech Łapiński napisał(a) w wiadomości: ...
>hej,
>
>mam tego typu problem, kumpel ma karte miro video dc30 i
sklada na niej to
>co kameruje, ostatnio kamerowal imprezke u mnie w chacie i
zakazalem sobie
>obrobke ale nie na kasete tylko na cd,
>wszystko by bylo ok, tylko ze zrobiony u niego cd niedziala u
mnie z powodu
>braku kompresora, jest to kompresor jakiego uzywa mirocideo,
gosc z firmy
>ksk ktory zajmuje sie sprzedaza tych kart powiedzial ze nie ma
innego
>wyjscia jak przekonwertowac to na mpg u kolegi ale z tym sie
wiaza ogromna
>strata na jakosci i nie wiem jak to rozwiazac, moze ktos z was
wie jak to
>zrobic

Po prostu zainstaluj w systemie CODEC ktory obsluguje efekty
pracy MIRO (MJPEG) lub co bardziej polecam konwersja na MPEG2
(standard to standard a jakosc duzo lepsza niz w MPEG1), AVI do
odczytania praktycznie tylko na PC pod warunkiem posiadania
odpowiedniego CODEC'a.
Na dzien dobry odwiedz strone http://tvmania.pl
jest tam kilka interesujacych plikow lub sprawdz na stronach
producentow CODEC'ow
http://www.morgan-multimedia.com/m3jpeg.htm
http://www.jpg.com/video/index.html
http://www.mainconcept.com/html/downloads.html