Re: Athlon - czyli o głupocie Intela(długie).

Autor: A. Bigor (zbyfek_at_pertus.com.pl)
Data: Thu 26 Aug 1999 - 03:34:45 MET DST

The EaGle wrote in message <7q1icv$qr7$2_at_sunsite.icm.edu.pl>...

>Panowie spokojnie AMD K7 przy takiej samej predkosci jest szybsze od PIII
>tak wiec o co ta kłótnia.

Jaka klotnia? Dyskutujemy sobie... ;)

>Ja osobiscie wole intela bo po za PIII 600Mhz
>kazdy procek mozna ustawić na 124Mhz bus

Ustaw tak P3 550, a zwroce Ci koszty zakupu procesora.

>wydajnosci. Po za tym cena PIII jest nie wiele wyzsza od AMD a procek ma
>wieksze szanse stac sie hitem niz K7 z nowa płyta.

Dla niektorych moze i tak. Mnie jakos to P2+ niezbyt podnieca...
A co K7: procki nie maja blokady mnoznika i slabo sie grzeja
-- na ostatniej wiekszej prezentacji K7 byl bez wentylatora
i dzialal.

>PS Co sadzicie o tescie w ostatnim Chipie?

A coz tam takiego ciekawego jest?

>Bo dla mnie zrobienie testu na
>płycie gł ASUS P2B która ma ponad rok to już przegiecie. Nie ma nawet
>ustawien 124Mhz bus.

P2B rev 1.1 ma ustawienia do 150.

A. Bigor
(http://web.pertus.com.pl/~zbyfek -- szwarc, mydło i powidło o podkręcaniu)