SBLive!, gameport i kierownica

Autor: dualband (dualband_at_box43.gnet.pl)
Data: Thu 26 Aug 1999 - 03:06:28 MET DST

Zaczne od poczatku. Kupilem sobie kierownice z feedbackiem (V4 Force
Feedback - INTERACT). Przywoze to do domu, montuje i... moj SoundBlaster PCI
64V kierownicy nie widzi. Zaznacze, ze ze zwyklym joyem nie ma problemu. W
instrukcji do kierownicy wyczytalem, ze nie bedzie dzialac w przypadku karty
ESS6xxx (czy jakos tak). SB PCI64 to niestety jedna z finalnych wersji
wspomnianej karty ESS, dlatego niech juz im bedzie. Postanowilem zmienic
karte dzwiekowa.
Pozyczylem sobie od qmpla AWE64 PCI, podlaczylem wszystko i dziala.
W miedzyczasie kupilem juz nowa karte - SB LIVE! VALUE.
No i... znow nie dziala.
Karta jest OK, kierownica tez. Ale jakos obie sie nie lubia.
W przypadku AWE64, za obsluge gameportu jest odpowiedzialny (posze tak we
wlasciwosciach): Joystick podlaczany do portu gier.
W przypadku PCI64, a teraz i LIVE!: Creative Gameport Joystick.
Nie da sie niestety zainstalowac przy Live! sterownika z AWE 64.
Joy jest rozpoznawany przez system, znajduje sie w panelu
sterowania/kontrolery_i_gry/ ale pisze, ze nie jest podlaczony, podczas gdy
JEST podlaczony.
Juz nie wiem co mam robic. Chcialem sobie pojezdzic w "Miditown Madness",
kupilem kierowniczke, teraz bylem zmuszony kupic jakas karte dzwiekowa zeby
mogla ja obsluzyc (ze o dodatkowej parze glosnikow do Live! nie wspomne) i
cholera nic! Dalej to samo.
Czy ktos tez tak mial?
Moze to wina sterownika (10.1998), ale sciagnalem najnowsze storowniki do
Live!'a i ciagle to samo - kierownica jest widziana przez karte, ale karta
twierdzi, ze nie jest podlaczona.
Czy jest jakies alternatywne rozwiazanie w postaci jakiegos
zewnetrznego/dodatkowego game-portu?

Witek
604488525_at_eranet.pl
vitas_at_sonik.pl