ABITBH6+C366 - proszę o pomoc!

Autor: De Grejt Kornholio (cornhole_at_darmo.alter.pl)
Data: Wed 25 Aug 1999 - 22:26:19 MET DST

Witajcie kochani

Kupiłem właśnie ABITA BH6 + C366 na przelotce z PPGA-slot1
Pod DOSem wydaje się wszystko ok (uruchamiałem gry, programy) ale za nic
nieda się zainstalować ani win95 ani win98

Po instalacji, gdy komputer skończył wykrywać sprzęt PNP totalny zwis (a
przy win98 zwis w momencie gdy pisze, że znalazł jakieś nowe urządzenie)

Powyjmowałem wszystko z komputera, zostawiłem to co niezbędne (dysk, RAM,
klawiaturę ps2, mysz na RS, S3trio64V+na PCI, płytę i procesor na przelotce)
i dalej to samo.
Czy uwalona płyta, procesor czty przelotka? (przelotkę wymieniłem, bo
pierwsza była skopana i komputer praktycznie wogóle nie startował)
Czy powodem może być jakiś konflikt sprzętowy??? (przecież praktycznie
wszystko powyjmowałem)

Z góry dzięki za jakąkolwiek pomoc

BARDZO BYM PROSIŁ O MAILE NA PRIWA, bo chwilowo przez tą awarię mam
utrudniony dostęp do netu