Odp: k6-2 350

Autor: Bogdan L. (grafik_at_post.pl)
Data: Wed 25 Aug 1999 - 19:55:30 MET DST

Nie wiem o co ten cały szum o 50 Mhz przy K6-2 350 ?!?!

O prawie 50 MHz to ja podkręciłem swojego Cyrixa (pro200 MMX) który
znamionowo powinien chodzić na 150 MHz. Troche mu podniosłem napięcie,
dodałem jeden wiatrak bo zrzędził i wgrałem Warerfall. Nastawienie miałem
takie, że jak by sie stawiał, to bym mu podkręcil nawet do 12 V :)) gdyby
się dało. Oczywiście w nic na nim nie pogram ale czy na cyrixach w ogóle da
się grać?? Za to aplikacje graficzne chodzą jak złoto, w końcu przybylo
prawie 30% mocy :))

Bogdan L.