Re: Kolejna security hole na serwerze usenetowym @polonez.man.lodz.pl i uszkodzenie serwera @friko.onet.pl

Autor: Jacek (expert_at_priv1.onet.pl)
Data: Wed 25 Aug 1999 - 14:57:28 MET DST

Panie Tomku,
administratorze , administratorze listy pecet

na polonez.man.lodz.pl

Mam prosbe o pilna interwencje i wykrycie sprawcy wlamania na serwer,
w wyniku ktorego zostalem zapisany na liste pecet bez mojej zgody.

To jest 10 minut roboty i nie rozumiem czemu znow mam otrzymywac setki
postow, zapychajacych skrzynke.

Prosba do administratora Onet.PL
Prosze ponownie sprawic, aby skrzynka na serwerze miala ustawiona opcje
kasuj po przeczytaniu .
Tak mam ustawiona przegladarke, a z serwerem poczty sa ciagle problemy,
srednio 2-3 razy w miesiacu.
Czy nie mozna tego naprawic ?

Rozumiem ze wakacje, ze nikomu sie nic nie chce robic.
Ale wtedy prosze sie nie podpisywac , ze sie jest administratorem listy,
bo efektow pracy nie widac.

To jest juz trzeci list i zadnego skutku.
Jacek