Re: mx300 czy live! ? a może inne?

Autor: ADA$ (adam34_at_priv7.onet.pl)
Data: Wed 25 Aug 1999 - 15:59:12 MET DST

Kaz napisał(a) w wiadomości:
<19990825121827Z1371785-4001+698_at_mercury.newsgate.pl>...

>Kaz
>
>Też jestm ciekawy
>ale dzisiaj wolę Live bo go słyszałem
>chociaż też mam przebój z przed paru wieków
>Ensoniq Soundscape Ellite (best Wave Table)
>Pozdrawiam i *wysłucham innych*

Jako _szczesliwy_ posiadacz SB live! moge powiedziec, ze ani przez
chwile nie zalowalem tego wyboru. Kupilem go na poczatku stycznia,
zanim jeszcze zrobilo sie o nim glosno, za 230 zl (wersja VE OEM).
Doskonaly dzwiek, zero szumow, male obciazenie procesora. No i plus za
to, ze Creative stale ulepsza Live!Ware przez co rozszerzja sie
mozliwosci karty (niedlugo ma byc obsluga Dolby Digital).
Jest tylko jeden warunek - glosniki. Podlaczanie do live! tandetnych
glosniczkow za 100zl jest nieporozumieniem. Aby w pelni wykorzystac
karte potrzeba podlaczyc cztery glosniki albo amplituner DSPL (albo
jeszcze lepiej DD).
Nie mialem do czynienia z MX300 dlatego nie napisze czy jest lepszy
czy gorszy. Mysle, ze to taki wybor jak pomiedzy BMW a Mercedesem.

ADA$
adam_at_gdynianet.com