Re: Odp: Gdzie dostac refill kity do drukarek atramentowych?

Autor: Jacek Gutkowski (jgutkowski_at_lucent.com)
Data: Wed 25 Aug 1999 - 16:07:26 MET DST

"Micha=B3 M=B3ynarczyk" wrote:
> =

> tez

> parametry
> =

> Zobacz http://www.agawa.pl
> =

Sprawdzalem juz pod tym adresem. Niestety te cartridge, ktorymi jestem
zainteresowany maja tylko w oryginale (160-180 zl). Maja tez cartridge (n=
ie do
mojej drukarki) tzw. second-fill, ale sa to po prostu cartridge napelnian=
przez nich. Osobiscie wolalbym zakupic taki zestawik do napelniania - zaw=
sze
bedzie to troche taniej.

Pozdrawiam,
Jacek