Re: ABIT BH6/BX6

Autor: Nazir (nazir99_at_kki.net.pl)
Data: Wed 25 Aug 1999 - 15:21:43 MET DST

> Ja Ci pokażę formalistę ... :-)))

Nie obrazaj sie, chcialem rozluznic napieta sytuacje :))))

> opadajace
>
> W kwestii formalnej :-))) Nic podobnego nie znalazłem w opisie specyfikacji
> AGPx4. AGP nie obsługuje żadnej szyny. Ma taktowanie oddzielne choć zależne.
> Złącze ma być taktowane defaultowo na ... 66MHz a transfer oczywiście
> 264MHz.

Co do szyny nie wyrazilem sie dokladnie (sorki) chodzilo mi oczywiscie o
taktowanie. A co do czestotliwosci chyba bede sie spierac. Nie wiem czy
to dobre zrodlo danych ale byl kiedys fajny duzy artykol w CHIPie, ktory
opisywal poszczegolne standardy. Wyraznie mowili tam o 100Mhz. Ale tak
na prawde najlepiej zajrzec do intela, lub VIA (ostatnio zrobili chipset
obslugujacy ten standard).

--
Pozdrawiam
Nazir                    e-mail: nazir_at_parasoft.com.pl