Odp: C.D. pytan n.t. garfiki

Autor: /// Kaszpir /// (demoman_at_box43.gnet.pl)
Data: Wed 25 Aug 1999 - 11:08:55 MET DST

Mój znajomy ma na AMD K62-350 ma Rivę TNT1 Diamond.
Płyta oparta na chipsecie MVP3.
Problemów nie miał żadnych i chodzi mu Riva bardzo ładnie :)
Proponuje kupić TNT1 a jeśli masz więcej kasy to proponuje V3 2000.
V3 2000 oferuje trochę wyższą wydajność w grach ale w zamian ofeuje gorszą
jakość obrazu i tylko 16-bitowy kolor.
Niestety TNT2 Ci nie proponuje kupować poniważ masz za "słaby sprzęt".
Niestety V3 jest już starą konstrukcją która nie oferuje najnowszych
udogodnień (32-bitowy kolor , duże tekstury , filtrowanie anizotropowe) a
nowe gierki korzystają już w większości z tych nowości ...

PS. Ja sam miałem V3 2000 i wymieniłem na TNT2 :)))

Pozdrawiam
/// Kaszpir ///

Użytkownik Piotr Harasimiuk <p_haras_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:37C39D8E.6D6EFDA_at_poczta.onet.pl...