Re: dual celeron

Autor: Nazir (nazir99_at_kki.net.pl)
Data: Wed 25 Aug 1999 - 09:38:18 MET DST

Maciek Wiśniewski wrote:

> Spoko, używam Linuxa. Jeszcze jedno pytanie: jakie najlepiej celernoy tam
> wsadzać? 366 czy 500, czy może inne? A można jednego np. 333, a drugiego
> 500? One chodzą na 66MHz magistrali tak? Bo nie chce mi się jeszcze pamięci
> wymieniać.

To jakie procki wsadzisz zalezy od Ciebie. Nie polecam celkow o roznych
predkosciach bo z tego co wiem nie rusza.
Rzeczywiscie chodza na magistrali 66Mhz, ale jak dobrze trafisz to moze
pujda na 75 lub 83 (ale to juz inna historia).

A co do pamieci - to ile posiadasz?????

--
Pozdrawiam
Nazir                    e-mail: nazir_at_parasoft.com.pl