Re: Myszka w LUNIKSIE

Autor: Nazir (nazir99_at_kki.net.pl)
Data: Wed 25 Aug 1999 - 09:11:19 MET DST

Wojtek Ryszkowski wrote:

> Mam Matroxa Mystique czy jakos tak i nie wiem tez jak zmienic rozdzielczosc
> bo ekran nie miesci mi sie na monitorze tylko musze przejezdzac na dol i do
> gory
Rozumiem ze chodzi o Linuxa?????
Normalnie rozdzielczosc zmieniasz kombinacja Ctrl+Alt+[szary plus]
A jak chcesz miec ustawione standardowo to w pliku /etc/X11/XF86Config
gdzies na koncu odnajdujesz sekcje "Screen" i zmieniasz kolejnosc
rozdzielczosci w opcji "Modes".
Powinno ruszyc, ale polozenie tego pliku zalezy od Linux'a. Ja mam Red
Hat 5.1

--
Pozdrawiam
Nazir                    e-mail: nazir_at_parasoft.com.pl