Re: Celeron 333Mhz

Autor: Mirron (miron_at_dcc.pl)
Data: Wed 25 Aug 1999 - 07:41:27 MET DST

Użytkownik Tomek Floyds <floyds_at_lodz.cc> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:7puuqj$qlu$1_at_sunsite.icm.edu.pl...
> Możesz spokojnie podciągnąć do 416 Mhz. Ustaw taktowanie płyty na 83 .

Ale z tą fsb=83 to ostrożnie, bo po podłączeniu drugiego dysku może cię
czekać przykra niespodzianka (ja straciłem połowe danaych z pierwszego dysku
po podłączeniu dysku kolesia:(
Moja rada: przed dokładaniem dysku na tym samym kanale zjedź (na ten czas) z
fsb do 66

> Zalecane jest założenie coolera 2 wiatrakowego. Są takie do nabycia.

U mnie działa be z dodatkowego coolera i na pewno sie nie przegerzewa (tzn
nie parzy w palce;) )

--
       Pozdrawiam
       Mirron