Odp: windows - instalacja

Autor: Sławomir Jasiński (jasinski_at_polnet.cc)
Data: Tue 24 Aug 1999 - 23:46:37 MET DST

Była seria AMDków, które sypały sie pod Windowsami. Albo nie dawało się
zainstalować, albo pojawiały się słynne niebieskie ekrany. Polecam wymienić
procesor na inny (też może być AMD, ale musisz go wcześniej przetestować.
Najlepiej odpalić coś wybitnie Windowsowego (np. Word, Excel).

Użytkownik P. Madej <pmadej_at_box43.gnet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:CZww3.3557$TV.54106_at_news.tpnet.pl...
> mam problem z instalacja windowsa na kompie wyposarzonym w plyte gl.
intela,