Re: Odp: Czujnik temp. na BH6

Autor: Witold Masznigut (vitto_at_box43.gnet.pl)
Data: Tue 24 Aug 1999 - 22:15:28 MET DST

Dnia Tue, 24 Aug 1999 14:23:12 GMT , z klawiatury Nazir
<nazir99_at_kki.net.pl> wyszło :
>Ciekawa informacja - wlasciwie pierwszy raz sie z nia spotkalem. Na
>ostatnim CHIPie jest dokumentacja techniczna do Celkow i PII - trzeba
>bedzie zajrzec i potwierdzic (no chyba ze to z tamtad pochodzi wyzyj
>wymieniona informacja).
>Inna sprawa, ze jezeli rzeczywiscie cos takiego istnieje to chyba nie
>wszystkie plyty to wykorzystuja. Po co np. w takim razie do plyty ABIT
>BX6 v2.0 dodawany jest osobny czujnik temperatury procka???????

Coś w tym chyba musi być ponieważ mając Ap3bf i celka na przejściówce
temperaturę procka ,mam dostępną od razu w biosie op. hardware monitor
,a nie posiadam żadnych dodatkowych termometrów czy czujników

--
Pozdrowienia Vitto FTLSOTF
ICQ 35604090