Re: Dyskietka systemowa...

Autor: Nazir (nazir99_at_kki.net.pl)
Data: Tue 24 Aug 1999 - 16:17:31 MET DST

Maciej Lankowski wrote:

> Kochani, chyba nie zrozumieliscie. Polecenie SYS A: owszem nagrywa
> system na dyskietce, ale nagrywa na niej rowniez inne, dosyc duze
> pliki. Czy sa rzeczywiscie one niezbedne do prawidlowego
> zabootowania kompa?
>
> Jezeli wejde na przyklad do DOS 7 z Windowsa, to jeden z plikow na
> dyskietce stworzonej pod tym systemem zawiera caly obrazek
> windowsowy (ponad 200KB) - po co mi to?

Ujme to inaczej: z tego co mi wiadomo polecenie sys tworzy dyskietke o
najmniejszej zajetosci przez pliki systemowe jaka jest mozliwa w
systemie DOS ( i Windows).

PS: Jezeli przypadkiem wrzuca Ci na dyskietke pliki drvspace.sys lub
dblspace.sys to jedynie je mozesz ze spokojnym sumieniem wyrzucic.

--
Pozdrawiam
Nazir                    e-mail: nazir_at_parasoft.com.pl