Odp: Powiększający się pulpit.

Autor: Michał \ (tnk3_at_polbox.com)
Data: Tue 24 Aug 1999 - 15:32:22 MET DST

Użytkownik Marcin Frankowski <ab_at_anti.spam.com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:01beee21$8d8e5780$378260cb_at_myob...
> Cześć,
>
> Tomasz Holdowanski <mordazy_at_USUN-TO.friko2.onet.pl> wrote in article
> <37c21fbd.3820713_at_news.rubikon.net.pl>...

> Dokładnie to nie wyrabia blok wysokiego napięcia. Jak jest bardzo jasny
> obraz, to siada wysokie napięcie (doprowadzane do kineskopu takim grubym
> kablem z kapturkiem na końcu), obniżenie napięcia przyspieszającego
powoduje
> wzrost skuteczności odchylania i obraz staje się szerszy i wyższy.
>
> PS. masz w nagłówku kodowanie ISO-8859-1. Przestaw to, bo mylisz ludzi i
> robisz w cytowanych wiadomościach krzaki.
> [...]

Jak mi to przetłumaczysz na Outlook Expressa5.0 to natychmiast się zastosuję
(nie ma w wyborze kodowania, wyszczególnionego nr. ISO jest po prostu
środkowoeuropejski ISO). Aha - a na co mam przestawić ????
A tak poza tym jak na razie tylko ty zwróciłeś mi na to uwagę...
Nikt inny tego nie zrobił. Może to troszkę wina tego, że
używasz Microsoft Internet News'a... Ale chętnie się przestawię na
ISO-8859-2 (bo tego chyba większość używa) tylko najpierw muszę
wiedzieć jak ...
=TNK=

> --
> Marcin
> (uwaga: adres w nagłówku jest antyspamowy, poprawny to
marcinf_at_globe.net.nz)