Re: Jaka karta SCSI?

Autor: Nazir (nazir99_at_kki.net.pl)
Data: Tue 24 Aug 1999 - 13:15:29 MET DST

Marek Sołek wrote:

> Witam.
>
> Chciałbym zakupic w miare dobra karte SCSI, ale nie wiem jaka. Czy
> moglibyscie mi cos zasugerowac?

Co masz na mysli "w miare dobra"???? Osobisice posiadam AHA 2940 UW.
Ma dwa zlacza: FAST SCSI2 oraz Ultra Wide. Do jednego mam podlaczone
CDROM i nagrywarke Teac, a do drugiego zamierzam kiedys dodac
twardziela. Tak na prawde wszystko zalezy od tego do czego chcesz
wykorzystac ten kontroler.

--
Pozdrawiam
Nazir                    e-mail: nazir_at_parasoft.com.pl