Odp: modem nie "widzi" lini telefonicznej

Autor: Zbyszek (zbyszek_at_gd.home.pl)
Data: Tue 24 Aug 1999 - 12:30:00 MET DST

Użytkownik Norkiel <yos_at_friko7.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:7Arw3.2193$TV.32500_at_news.tpnet.pl...

> oczekiwanie na sygnal wylaczylem w opcjach ,jednak nic to nie daje :(

tOri ma rację, może być taki rejestr i może on rzeczywiście pomóc. W moim
modemie mogę ustawić tylko czas oczekiwania na sygnał, ale niektóre mogą
także w ogóle na niego nie czekać. Jeżeli masz spis komend AT do swojej
karty to poszukaj, albo prześlij mi, to ja poszukam.