Re: Odp: Za duzy CD? - problemy z kopiowaniem CD.

Autor: Andrzej Grzesiek (andgrzes_at_priv5.onet.pl)
Data: Tue 24 Aug 1999 - 10:52:25 MET DST

Co do robienia Image "zywcem" bez analizy wzorca. Istnieje taki program.
Mama HP CD-Writer 8100 i jest do tego w sofcie m.in. CdCopier.exe.
Robi "zywcem" nie widzac co to i dlaczego. Moze robic Image na dysku (jako
calosc), ale moze tez kopiowac on line - warunek: szybki czytnik, szybki
PC-et, plyta zrodlowa bez uszkodzen. Zdrowko :-) andgrzes_at_friko5.onet.pl

news <75001_at_friko6.onet.pl> wrote in message
> Ja proponuje skopiowac to nie nia kompie a na kopiarce MERLIN. Radzi sobie
> suka ze wszystkim, i wszystko kopiuje.
>

> Użytkownik Adam Pawełczak <adamp_at_wsb.poznan.pl> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych napisał:7nrv71$4uu$1_at_sunsite.icm.edu.pl...
> dyskusyjnych

> etapie
> ok.
Czy