Re: Celeron na Win95

Autor: Nazir (nazir99_at_kki.net.pl)
Data: Tue 24 Aug 1999 - 08:48:24 MET DST

De Grejt Kornholio wrote:

> Czy to, że win95 OSR2 rozpoznaje Celerona jako Pentium Pro nie wpływa jakoś
> ujemnie na wydajność systemu?
> Istnieje jakiś patch albo coś w tym stylu, co pozwoliłoby na poprawne
> rozpoznanie Celerona?
A czy to, ze nie znasz marki jakiegos samochodu wplywa ujemnie na
rozwijana przez niego predkosc?????
Nie wplywa to ujemnie na prace systemu. Sam mam W95 (na drugim dysku) i
jakos nie zauwazylem zeby szczegolnie to przeszkadzalo. No chyba, ze
masz na mysli wzgledy estetyczne :))))

--
Pozdrawiam
Nazir                    e-mail: nazir_at_parasoft.com.pl