Odp: CD-RW Philips

Autor: Waldemar Grabowski (waldekg_at_friko.sos.com.pl)
Data: Tue 24 Aug 1999 - 00:00:57 MET DST

> Jak dla mnie, to masz uszkodzony układ soczewki/lasera. Spróbuj
przeczyścić,
> a jak nie pomoże, oddaj do miejsca zakupu - niech naprawiają. Chyba nie
> kupiłeś bez gwarancji?
>
> Jaki to model?

Model: Philips CDRW4416
gwarancja do 12 miesiecy.
W warunkach jest napisane, ze jesli klient w ciagu pieciu dni przyniesie
uszkodzony sprzet to go wymienia od reki.

Z drugiej strony to powiedzcie jak to jest z kupowaniem na gieldzie, bo ja
mam juz w sumie klika przykrych doswiadczen.
Wczesniej kupilem tuner tv i nie dzialal pilot, teraz nagrywarka, mialem tez
problem z pamiecia, ktora tam kupilem (ala ta byla uzywana) i facet wymienil
mi ja w nastepnym tygodniu.

Podejrzewam, ze ta nagrywarke juz ktos wczesniej zwrocil i wcisneli ja mi
(pudelko nie bylo zapakowane w fabryczna folie), ale przeciez sprzedawca
czesto pokazuje klientowi jak wyglada ona w srodku.

Teraz mam klopot, bo musze w tygodniu jechac i ja wymienic, jak pojade w
sobote to wg gwarancji przyjma ja do naprawy i bede musial przyjaechac
jeszcze raz i czekac do 21 dni.

Waldek
waldekg_at_friko.internet.pl
www.taekwondo.home.pl