Re: USR Winmodem 33.6k

Autor: tOri (aoi_pl_at_yahoo.com)
Data: Mon 23 Aug 1999 - 23:30:56 MET DST

Hi! :)

Raff <sierra_at_priv.onet.pl> napisał:

> Mam modem wewnętrzny US Robotics 33.6K Winmodem, którego kupiłem za granicą.
> Nigdy nie udało mi się osiągnąć na nim jego maksymalnej prędkości pracy,
> zazwyczaj łączenie przebiega na 26.4k, ale tylko po wpisaniu do dodatkowych
> ustawień połączenia sekwencji ATS32=18S33=48. Jeśli jej nie ma, to modem w
> ogóle nie potrafi się "dogadać" z tym w TP S.A. Czy może ktoś ten problem
> przezwyciężył - proszę o odpowiedź.

najprawdopodobnie masz problem zewnetrzny, tzn. lacze do centrali ewentualnie
miedzycentralowe. Mam taki modem i hula swobodnie tyle, ze mam pod
bokiem centrale cyfrowa EWSD. Swoja droga ona tez ma jakies badziewne
przetworniki A/D bo najczesciej laczy mi na 31200 ale za to b. szybko i
stabilnie.
Trudno powiedziec wiecej nie znajac lokalnych uwarunkowan z tepsy.
Btw: jakiego masz procka ??? Bo te Wincholery sa dosyc mocozerne :(

pozdrawiam

tOri aoi_pl_at_yahoo.com
plonkuj i pozwol plonkowac innym :>