Re: Athlon - czyli o głupocie Intela(długie).

Autor: Tomasz J. Waszkiewicz (elite_at_positive.net.pl)
Data: Mon 23 Aug 1999 - 22:38:05 MET DST

>Tragicznym błędem AMD wydaje się konieczność zakupu nowych płyt głównych -
>mimo że być może jest to lepsza archtektura to niesie to ze sobą wiele
>minusów:

Wiaze sie tez z powstaniem zgrzytow niekompatybilnosci standardow. Jak
wiadomo tylko intel dyktuje technologie (tak jak to bylo z AGP)
inni ja powielaja ale bez kruczkow technicznych o ktorych tylko wie intel.
Sytuacja wtedy jest taka ze czesc oprogramowania i sprzetu nie wykorzystuje
swoich pelnych mozliwosci albo w ogole odmawia wspolpracy. Jako serwisant
wiem ile to stwarza problemow np. oswojenie Rivy TNT (czy innej karty z
gornej polki) na VA-503+ pod W98. Intel takze zapewnil sobie lepsza
wspolprace z producentami oprogramowania i oni pisza pod jego dyktando
natomiast AMD tworzy pod dyktando producentow oprogramowania co czasami moze
miec katastrofalne skutki.( co prawda bardziej przegranym jest np. Cyrix
gdzie obserwuje sie spora niekompatybilnosc)