Re: Moge dekodowac C+ z moja karta

Autor: banita (banita_at_carinthia.com)
Data: Mon 23 Aug 1999 - 18:25:28 MET DST

Chmmmmm .wiekszosc dobrego softu jest pisana na chipa BrookTree wiec jesli
Twoja karta jest na takim to nie widze problemu ..
Sprawdz w opisie czy masz chipa np. BT 848 / 878
Jakie to byly te probowane dekodery ?
Niezle pomyka More TV 3.20 ...ale ja caly czas obstaje przy PUBS'ie choc ma
mniej bajerow ...ale za to super jakosc obrazu i audio ( niestety pisze to
majac na mysli PREMIERE i TELECLUB ....bo przy C+ mam audio ponizej krytyki
...ale obraz qulllllll )

--
b_at_nit@
Tomek Siatk