Re: WinFast 320V TNT Vanta i plyta Gigabyte SiS Socket7

Autor: Tomasz J. Waszkiewicz (elite_at_positive.net.pl)
Data: Mon 23 Aug 1999 - 17:17:02 MET DST

>Dla tych dwoch gier jest programik, w ktorym decyduje sie o
>akceleracji 3D cos tam. Jesli wylacze akceleracje (Software rendering)
>wowczas gra dziala. Jak ustawiam Direct Device (jakos tak to brzmi)
>wowczas dostaje okienko, ze program nie zna tej karty, a w
>konsekwencji podczas uruchomienia gra nie wstaje.
>
>Co mam robic? Mial ktos podobne przezycia?

Tak zawsze mam problemy z nieintelowskimi plytami i oswajaniem tych
wredniejszych kart graficznych (Riva, I740 itp.)
Problem moze byc rozwiazany latwiej pod Win95 bo na w98 to juz sa schody
poza tym tylko intel zna wszystkie kruczki standardu AGP dlatego na innych
chipsetach robi sie kaszana gdyz sa one traktowane jako PCI a znowu niektore
karty graficzne nie lubia traktowania jako PCI lub sa stworzone pod intela i
tez nic sie nie zdziala. Problem moga tez rozwiazac inne sterowniki.(Riva
miala troche inne dla AMD)