"Zewnetrzny" HDD

Autor: Paweł Bielecki (pbiele_at_sgh.waw.pl)
Data: Mon 23 Aug 1999 - 13:05:15 MET DST

Hej!

Co mozna podlaczyc do notebooka, co mogloby w miare tanio
"udawac" zewnetrzny hdd. Mam np jakis twardy dysk (uzywany), tyle
tylko, ze nie jest to chyba najszczesliwsze rozwiazanie.

Co o tym sadzicie? Tzn nie o starym twardym ,tylko co zrobic w
tej sytuacji. W przyszlosci zamierzam kupic jakiegos zewnetrznego
zipa, czy cos takiego, wiec poki co chodzi mi o jakie
srozwiazanie tymczasowe

Dzieki ze wszelkie info!!!

Pawel Bielecki