Mam naped LG 32x ale klne na czym swiat stoi - slusznie?

Autor: Marek Łysiak (mlysiak_at_energopomiar.com.pl)
Data: Mon 23 Aug 1999 - 12:31:47 MET DST

Kupilem go z kompem. dokladnie rok i (shit) 2 tygonie temu...
czyta 80% plytek nie lubi szczegolnie nagranych i troche porysowanych
 nieznacznie)
w pracy mam naped 24x i wszystko chodzi jak burza ( co prawda naped jest
mniej zuzyty jak sie domyslacie...)

Jak kupowalem kompa, to sie pytalem JAKI KUPIC ZEBY BYL OK??
odpowiedz sprzedawcy/serwisanta/fachmana:
- wszystko jedno i tak pan z nim do nas wroci przed uplywem gwarancji -
WSZYSTKIE przed uplywem 1 roku zaczynaja swirowac!!!
- No i mial race. Kupilem plyte czyszczaca ( taka z malutka miotelka - to
jakis shit czy co? - I NIC)
- a tu roczek minal ...
Macie podobne doswiadczenia ? czy to ja mam PECHA?
pozdrawiam!