Re: Odp: Korygowanie poziomej "poduszki" w monitorze?

Autor: Tomasz Holdowanski (mordazy_at_USUN-TO.friko2.onet.pl)
Data: Mon 23 Aug 1999 - 11:37:17 MET DST

On Mon, 23 Aug 1999 04:10:59 GMT, "Andrzej z Zaborza"
<morgotch_at_friko2.onet.pl> wrote:

>Na rynku jest takich kupa

Widzialem sporo Sony z takim felerem.

>To juz b.duzo

W tych Sony odchylenie dochodzilo nawet do 4mm NA PIETNASTU CALACH!!!
Serwis stwierdzil, ze normy producenta dopuszczaja odchylenia do 5 mm,
i Sony przestal dla mnie istniec.

>T wina toru odchylania monitora, nasz rynek jest zasypany takim badziewiem i
>mysle, ze nic nie poradzisz. Tylko reklamacja

Co tez zrobilem. Na miejscu sprawdzilem inny egzemplaz - ta sama wada.
Chyba wszystkie Huyndai`e 5870 tak maja. Opieprzylem sprzedawcow,
ktorzy mi go polecili jako monitor o bardzo dobrym obrazie i kazalem
przywiezc CTX`a. Troche mniejsza przekatna, ale proste linie sa
naprawde proste.

Dzieki za odzew.
Pozdrawiam,
Mordazy von BinHex.