Siec w domu

Autor: Michal Zurawski (michal_zurawski_at_astercity.net)
Data: Mon 23 Aug 1999 - 03:26:13 MET DST

HELP PLEASE!!!!!!!!

Mam problem - jestem szczesliwym posiadaczem stalego lacza do Inetu (Aster
City) podlaczonego do kompa skretka. Chce podlaczyc drugiego kompa, czyli
zrobic sobie taka mala siec w domu wykorzystujac BNC i niestety nie mam
pojecia jak to zrobic. Posiadam dwie karty sieciowe (choc trzecia w razei
awarii lezy na polce) ale za zadne skarby nie wiem jak to skonfigurowac!?
Jakie DNSy, jaki IP, czy jeden komp musi byc koniecznie serwerem? Itd,
itd...

Chetnie uslysze jakas podpowiedz

Michal
michal_zurawski_at_astercity.net