Re: Tania karta graficzna

Autor: Glide (glyder_at_priv3.onet.pl)
Data: Mon 23 Aug 1999 - 02:05:38 MET DST

On Sun, 22 Aug 1999 21:32:12 +0200, "PaPi" <PaPi_at_gdynia.multinet.pl>
wrote:

>Karta tak, BH6 nie - ale niewiele ma to do rzeczy. Zanim pojawi się chipset
>Intela obsługujący AGPx4 to TNT2 32MB będzie kosztowała tyle co teraz Vanta.
>Co więcej zastanawia mnie co tak naprawdę daje to AGPx2 skoro V3 nie
>korzysta z pamięci kompa a w testach wydajnościowych jakoś nie za bardzo
>chce być wolniejszy od TNT2. Tylko nie krzyczcie o super dużych teksturach
>etc. bo ja piszę to co jest na dzień dizsiejszy - w przyszłości gdy pojawią
>się gry wykorzystujące te superduże tekstury wszystkie te TNT2, V3 etc.będą
>niewiele więcej warte co dziś Banshee.

Ale to juz jest rzeczywistosc.....
O ile sie nie myle to najnowsze gry wykorzystuja duze tekstury, tylko
V nie potrafi tego zauwazyc ;-)

>Wracając do tematu IMHO w tej chwili najlepszą kartą za małe pieniądze jest
>(będzie) Velocity 100 - to V3 2000 z 8MB pamięci. W 2d troszkę szybszy od
>TNT2 a i pograć się da. Karta ma być w tym tygodniu w Tornado w cenie
>ok.300-350PLN z VAT'em.

IMHO 8mb i brak AGP troche uposledza te karte - czynie lepiej kupic
jakas tansza TNT np: Winmaxa?
TNT oferuje dobre 2D i 3D oraz znacznie IMO lepsza jakosc obrazu niz
V. (tylko nie spierajmy sie o to bo jest to tylko moje subiektywne
zdanie).

Pozdrawiam
Glide