Re: Ma ktos V4 Racing Whell z InterActu ????

Autor: D I D K U (didku_at_canpol.pl)
Data: Sun 22 Aug 1999 - 15:44:19 MET DST

Ja mialem przez jakis czas i z oryginalna dyskietka tez mi nie chodzilo
musialem uzyc standardowych sterownikow z windy
pozdniej sprzedalem ja kumplowi a u niego nawet na standardowych
sterownikach nie chodzilo a problem lezal w karcie muzycznej, poprostu cos
nie stykalo i jest tak na wiekszosci katr muz musial kupic inna karte