Re: Tuner TV pytanko?

Autor: B_at_nit@
Data: Sun 22 Aug 1999 - 10:21:43 MET DST

Zassaj sobie More 3.20 lub instalnij PUBS'a :)
W More TV raczej nic nie musisz kombinowac ( poza wgraniem Key'a do tego
samego katalogu
W PUBS uruchamiasz tylko raz genrc.exe ( robi sobie taka tabele ) i tez masz
spokoj

                           http://members.xoom.com/pctv/

                             http://pctvhelp.notrix.de

                                http://visiontv.cjb.net

b_at_nit@

p.s. co do kompresowania to tez chcialbym taki programik ;-)

Marcin S. schrieb in Nachricht ...