Pomozcie z aktowka...

Autor: Gordon deValois (gordy_at_antwerpen.com)
Data: Sun 22 Aug 1999 - 07:13:18 MET DST

Jestem poczatkujacym uzytkownikiem komputerow, nie potrafie poradzic sobie z
moim problemem korzystajac z pomocy systemu. Chodzi o to, ze moja Aktowka
"zachowuje" pliki interenetowe w formacie Netscape'a, którego miałem
zainstalowanego
wczesniej. Wciaz mam go na dysku. Obecnie korzystam tez z produktu
Microsoftu, ale pliki nadal laduja w aktowce jak poprzednio.

Drugi problem dotyczy sytuacji nastepujacej. Jezeli chce obejzec jakis
przyslany mi image, otwiera sie on rowniez w programie Netscape. Co robic? w
Pomozcie

Gordon

PS Korzystam z Windowsa 98