Odp: JA SIE ZABIJE!!! LUDZIE - POMOCY!!!

Autor: Mr.Jack (mrjack_at_cp.com.pl)
Data: Sun 22 Aug 1999 - 01:28:11 MET DST

> trudno powiedzieć co jest u Ciebie przyczyną :(
>
> Kilka pytan i stwierdzeń :)
>
> 1. Jaką masz karte muzyczną ?
> Karty oparte na ISA potrafią zwolnić system o kilka procent.

Mam wlasnie na ISA - klon SB 16

> 2. Na Voodoo Rush nieosiągnie sie "wspaniałych" osiągów . Niestety twoja
> karta graficzna jest "wąskim" gardłem systemu.

Chcialbym miec 2d/3d - kupic Banshee, czy Riva TNT ?

> 3. Czy testowałeś z V-sync off czy V-sync on ?

nie - jak to zrobic?

> 4. Czy masz zainstalowane najnowsze sterowniki do Rusha ?

niestety tak - niestety, bo po zainstalowaniu na ekranie pojawiaja sie
jakies smieci przy napisach... :(

> 5. Czy masz włączony cache procesora i płyty w Biosie ?

nie wiem - jak to sprawdzic? Prawdopodobnie mam - L1 64

Dzieki

Mr.Jack
mrjack_at_strefa.com
CENTRUM CM3