Re: PROBLEMATYKA PROSTo Z KOSMOSU ODP I SZUKAM DALEJ ODP.:)

Autor: sebeK (slimakp_at_kki.net.pl)
Data: Sat 21 Aug 1999 - 22:23:10 MET DST

heyka
wchodze na inet
sciagam grupe
i widze
o 3 odpowiedzi :) napewno jakies porady :)
a tu kicha :D - bez obrazy
dzieki michal ze zwrociles moja uwage na dysk
moglo sie cos pokrzanic ze nie zrobil formatu po wd clear
odbiore tylko malusi dysk (moj)od qmpla (kurde mam na nim starwars episode 1
:))) i sformatuje 6 gigowca
dziekuje grupie ! :)
pozdrufka