Test v2 sli i minigl'i do q3

Autor: Glina (glina_at_promail.pl)
Data: Sat 21 Aug 1999 - 17:58:21 MET DST

Czesc,

 Korzystajac z chwili wolnego i z okazji pierwszych urodzin mojego kompa (od
roku wymienilem tylko p2 450 na p3 450) zrobilem mu kilka benchmarkow.
Wyniki sa bynajmniej zaskakujace - v3 i tnt2 niech sie pochowaja ;)
Przeprowadzilem rowniez porownanie minigl'i do Q3 (3dfx,creative,wicked3d)
ktorego wyniki rowniez zaskakuja :)))

p3 450 @ 504 (4,5 x 112)
Asus p2b-ls
256mb sdram
2x Diamond monster 3d2 12mb @ 98mhz
SbLive

Windows 98 Second Edition
Drivery Creative 2.18
VSync off

Q2 v 3.20 - minigl 2.17
---------

Timedemo
demo1.dm2
1024 - 72,4
800 - 107,0
640 121,6

crusher.dm2
1024 - 42,9
800 - 48,2
640 - 49,1

massive1.dm2
1024 - 63,3
800 - 80,9
640 - 85,2

3D Mark Max
-----------
1024 - 3983 3DMarks
800 - 4803 3DMarks
640 - 4828 3DMarks

8103 CpuMarks

Expandable
----------

Running at - 1024 x 768 x 16
Total Time - 237 Seconds
Gameframes - 11226
Lowest FPS - 29 fps
Highest FPS - 71 fps
Average FPS - 47.189873 fps

Running at - 800 x 600 x 16
Total Time - 232 Seconds
Gameframes - 11226
Lowest FPS - 30 fps
Highest FPS - 83 fps
Average FPS - 48.189655 fps

Q3Arena test 1.07 - minigl Wicked3d highres
marks on walls, light flares, hq sky - off
ustawienia jak w high quality

q3testdemo1
1024 - 52,3
800 - 61,6

q3testdemo2
1024 - 57,6
800 - 65,6

Q3Arena test 1.07 - minigl Creative
------------------------------------
marks on walls, light flares, hq sky - off
ustawienia jak w high quality

q3testdemo1
1024 - 44,5
800 - 63,8

q3testdemo2
1024 - 30,7
800 - 47,3

Q3Arena test 1.07 - Opengl 3dfx
------------------------------------
marks on walls, light flares, hq sky - off
ustawienia jak w high quality

q3testdemo1
1024 - 46,4
800 - 60,1

q3testdemo2
1024 - 52,2
800 - 64,0

*Jak widac minigl Wicked3d wypada zdecydowanie najlepiej

Kingpin
-------
Niestety mimo usilnych staran nie udalo mi sie odpalic tego timedema, ale
moge powiedziec ze w 1024x768 grac sie rownie przyjemnie jak w q2 na tym
samym sprzecie :)

Tak wiec warto sie zastanowic czy placenie kupy szmalu dla kilku FPS wiecej
(v3,tnt2) sie oplaca ...
Pozdrawiam. Glina