Re: Re: AMD K6-2 CXT i temperatura pracy

Autor: Foto (foto_at_alpha.net.pl)
Data: Sat 21 Aug 1999 - 07:49:35 MET DST

On Fri, 20 Aug 1999 18:46:55 GMT, rsokol_at_iname.com (Radoslaw Sokol)
wrote:

>Hi,

>AMD K6-2 300 AFR
>
>Ustawienie: 3.5 x 100, 2.4 V
>
>System: Windows NT 4.0 SP5
>
>Temperatura pracy:
> - bez obciążenia:
> 26 stopni przy normalnym chłodzeniu
> 23 stopnie przy porządnym chłodzeniu
> - maksymalne obciążenie:
> 39 stopni przy normalnym chłodzeniu
> 34 stopnie przy porządnym chłodzeniu

To ja nie odnotowałem aż takich skoków temperatury, zaledwie jakieś
2-3 stopnie.

>Pomiar: zaokienny termometr elektroniczy z czujnikiem wepchniętym
>pomiędzy ożebrowanie radiatora, gdzieś ze dwa milimetry nad powierz-
>chnię przylegającą do procesora, blisko środka.
>
>Chłodzenie normalne: wentylator na radiatorze 4 cm wysokości, nadmuch
>zimnego powietrza z zewnątrz obudowy przez wentylator zasilaczowy
>giętkim przewód wentylacyjnym z filtrem antypyłowym na wlocie.
>
>Chłodzenie porządne: to samo bez filtra.

Muszę nad tym pomyśleć, gdzie można kupić taki przewód wentylacyjna i
jakiej jest średnicy. Ponieważ moja obudowa to Sky-Tower, to mam w
środku trochę miejsca do popisu :)

Więc następny przystanek to 450Mhz

pozdro

Foto

 |0101| email: foto_at_alpha.net.pl |01|
=|1100|= <<dobry plik to spakowany plik>> =|11|=
 |1001| |10|

End of File