Re: Bootowanie ...

Autor: Andrzej P. Wozniak (uszer_at_polbox.com)
Data: Sat 21 Aug 1999 - 01:23:49 MET DST

BarT napisał(a) w wiadomości: ...

> nie wydaje mi sie , ale sprawdze ...
>(teraz nie pamietam , czy czasem juz nie probowalem go formatowac na
>primary , ale na 100 % byl pociagniety pod linuchem i dosem na wszystkie
>mozliwe sposoby...)
Ale tego co jest ustawione w tablicy partycji przez Windę to nic nie rusza,
tylko fdisk /mbr albo Diskedit.
A BIOS na płycie głównej to może jakiś AMI? Te miewały kłopoty, np. mi nie
chciał odpalać z primary slave, chociaż był to jedyny dysk. Award odpala
jedyny dysk w dowolnej konfiguracji,niekiedy z wyjątkiem przeze mnie
opisanym, wtedy dostaję piękny komunikat - "Blad We-Wy"!

--
Andrzej Woźniak - usher_at_polbox.com  (z=h in header address)
//      Czy Twój Clipper znalazł już swoją przystań?