Odp: Celeron 256kb cache

Autor: PhoeniX (najbergg_at_kki.net.pl)
Data: Fri 20 Aug 1999 - 23:32:25 MET DST

> Co sądzicie o ostatniej zapowiedzi Intela:
> Celeron 500/100 256kB CACHE !!!

Całkiem niczego sobie taki Celek z FSB 100 i 256KB L2.
Coś mi się wydaje, że będzie to mój pierwszy kandydat na zajęcie
miejsca zamias obecnego C333 :-)
Inna sprawa to czy biosy obecnych płyt głównych będą poprawnie
wykrywały i chodziły z nowym Celkiem ?

> Oczywiście wypuszczą go dopiero jak P3 przejdzie na 133 FBS,

W końcu nie chcą sami sobie robić konkuręcji :-)

> ale zapowiadają się ciekawe procki i jeżeli Intelek będzie się trzymał
> zasady: każdy nowy Celek około $200, to będzie odlot.

No jeśli faktycznie będzie te 200$ to AMD będzie miało nie małą
konkuręcje :->

> PS. Może już warto kupować pamięci PC133
> 5*133=... miodzio...

Raczej nie. Przynajmniej jeszcze nie teraz.
Jak na razie ceny pamięci PC133 raczej odstraszają.

--
Pozdrawia
file://==PhoeniX==\\