Re: Monitor 17"

Autor: Ernest (kolan_at_writeme.com)
Data: Fri 20 Aug 1999 - 19:34:27 MET DST

Obejrzyj iiyame VisionMasterPro410 HT - plaski jak FLATRON, ale nie ma na
nim efektu wkleslosci (nie tak duuuuuzy jak na flatronie). Konstrukcja Lampy
jest plasko wypukla. Z przodu jest FLAT z tylu od strony dziala
elektronowego jest jak zwykly super trynitron (bardzo, bardzo plaski, ale
jednak walec).
Ergonomia wspaniala, obudowa bardzo mala, zajmuje 1/3 miejsca mniej jak
Flatron. Super parametry 1024x768 120Hz... super ostrosc.
Chcialem kupic Flatrona, ale nie moglem sie przyzwyczaic (mam w pracy taki)
do "wkleslego" ekranu. Potem kolega kupil iiyame 19 cali i jest po prostu
super. Cena 1640 zl plus VAT (za 17 oczywiscie) w FFcomp 1800 plus VAT. Na
100% kupie.
Namiary na tani sklep iiyamy w Warszawie (dobra cena 1640 zl netto na 17
reszta modeli jak gdziekolwiek):

http://www.ncm-cs.com.pl/gate/wb30813/index.html

Pozdrawiam
Marek {ernest}

TowerPC napisał(a) w wiadomości: <01beeb01$fcc1b340$8a29a0d4_at_ppp>...