Odp: Skad .inf do monitora Highscreen MS1779P ?

Autor: PhoeniX (najbergg_at_kki.net.pl)
Data: Fri 20 Aug 1999 - 14:17:44 MET DST

> Witam.
> Nabylem takowy monitor z drugiej reki i nie mam don zadnych
> sterownikow. Na stronach vobisu znlazlem wprawdzie pliczek do ich
> monitorow ale na nim maksymalne odswierzanie dla 1024x768 wynosi 75Hz
> a monitor w instrukcji ma napisane 85 Hz. Na .inf od innego monitora
> chodzi na 85 Hz przy tej czestotliwosci.
> Na stronach ze sterownikami nie ma czegos takiego jak vobis albo
> highscreen, moze ktos wie jaki to naprawde monitor ? albo gdzie
> znalezc sterowniki ?

Użyj Power Stripa.
Ustaw sobie maksymajne odświrzanie pionowe i poziome takie
jakie ma Twój monitor i wybier odpowiednie odświerzania dla
poszczegulnych rozdzielczości. Teraz dajesz OK i PowerStrip
zmieni wpisy w rejestrze i już masz takie odświerzania jakie sobie ustwisz.
A jak nie znasz maksymalnego odświerzania pinowego i poziomego dla
Twojego monitora to wpisz jakieś wartości na pewno przewyższające te
prawdziwe
np. Horizontal 100Hz / 140Hz. Nic się nie stanie a dojdą Ci większe
odświerzania
które nie koniecznie musisz wybierać.

--
Pozdrawia