ISDN w dół

Autor: Piotr Szychowiak (piotres_at_bbs.chip.pl)
Data: Fri 20 Aug 1999 - 14:51:26 MET DST

> O, to i lepiej jeszcze, a nawet calkiem przyzwoicie. Jesli odniesc to do
15
> zlotych zwyklego abonamentu, to roznica w skali miesiaca sie robi naprawde
> niewielka.

"Telekomunikacja Polska wprowadziła 1 lipca bieżącego roku nową taryfę opłat
za usługi ISDN. Abonament został obniżony z 60 do 40 złotych netto. Ponadto
4 złote (a nie 6, jak to było wcześniej) kosztuje abonament za MSN (Multiple
Subscribe Number). TP SA oferuje również nowe usługi. Są to: identyfikacja i
blokowanie rozpoznania linii przyłączonej, przekierowanie rozmów oraz tzw.
podadresowanie SUB."
    str. 34, CHIP 9/99

Pozdrawiam...