Re: Plyta nie pracuje z DIMMami (a EDO OK)

Autor: Kaczorr (kaczorr_at_friko.sos.com.pl)
Data: Fri 20 Aug 1999 - 12:33:27 MET DST

Witam

Marcin Skąpski napisał(a) w wiadomości: <37BD22F1.15BD5922_at_ks.k.pl>...
>Mam plyte glowna VIA (VT82C580VPX) ze slotami na SIMMy i DIMMy.
>SIMMy (EDO) dzialaja OK. Gdy jednak wloze DIMMy (bez SIMMow),
>o których wiem, ze sa sprawne - plyta zachowuje sie jakby ich nie bylo.
>Czy przyczyna moga byc jakies niewlaciwe ustawienia w Setupie
>(lub zworek), czy tez po prostu plyta jest felerna ?
>Z góry dzieki za ew. pomoc w rozwiklaniu tej zagadki

A ile MB wkladasz i na ilu kosciach ?
Kiedys mialem podobny problem na plycie Soyo5BT. Gdy wkladalem na DIMM'a
kosc ponad 32MB to komp albo w ogole nie wykrywal, albo wykrywal nie tyle co
trzeba i sie zawieszal po krotkim czasie.
Pozdrawiam.

Kaczor