Odp: Panowie! Coś zdupiłem i nie wiem co:(

Autor: Jarek M (marten_at_gronet.pl)
Data: Fri 20 Aug 1999 - 14:33:21 MET DST

Chciałbym Wam podziękować za pomoc. Zgodnie z sugestiami przekopałem
wszystko co się dało. Udało mi się przywrócić dźwięk:)))) , ale nadal nie
mam "głośniczka" i nie mogę tej opcji zaznaczyć "multimedia" bo jest
nieedytowalna. W sumie nie jest to mi już potrzebne bo dźwięk mam, ale miło
by było głośność ustawiać bez wchodzenia w menu. Więc jeśli ktoś z Was
wpadłby na pomysł co zrobić by ta opcja w multimediach była aktywna to będę
hepi:)

--
Pozdrawiam, Jarek.