Odp: Są tu jeszcze kolekcjonerzy staroci?

Autor: PCys (komin_at_boruta.demo.pl)
Data: Fri 20 Aug 1999 - 14:15:47 MET DST

Witam!
Panowie, dostałem wasze wiadomości i na część - nie wszystkie ! - zdążyłem
odpisać, a potem padł mi system a waszych listów nie ma na serwerze...
Jestem dalej zainteresowany Tagiem (wersją która może otwierać podrozdziały,
ja mam Minitaga) no i starą Windą 3.1...
Dajcie jakoś znać - no i jak się odwdzięczę. Sorry za zwłokę, odtwarzałem
system ale Wasze emaile wcięło...
Pozdr.
Piotrek
Użytkownik PCys <komin_at_boruta.demo.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:37b67313$1_at_news.vogel.pl...
Witam.
Czy ktoś ma może jeszcze muzealny "Polski edytor tekstów TAG"? Nie mogłem
tego nigdzie w necie znaleźć.
Dzięki za ew. info (na priva).
Pozdrow.