Re: zasilacz PC AT/ATX

Autor: /\\/\\ (ab171954_at_zodiac.mimuw.edu.pl)
Data: Fri 20 Aug 1999 - 13:13:48 MET DST

On Sat, 14 Aug 1999, Glide wrote:

> Chodzilo mi o to aby jak najbardziej obnizyc koszty - ale
> rzeczywiscie w tym wypadku naklad pracy moze byc zbyt duzy i w
> konsekwencji bardziej bedzie oplacalo sie kupic zasilacz ATX.
> Tak wiec pozostaje tylko mechaniczne dostosowanie obudowy do potrzeb
> plyt ATX (mlotek juz mam) :)
> Dzieki za sugestie.
>
> Pozdrawiam
> Glide

podobno kolo stodoly bedzie mozna niedlugo kupic takie przejsciowki.
ale pewnie beda drogie, zmiana napiecia z 5V na 3.3 V przy 10 amperach
wymama regulatora impulsowego, a taki jest drogi.
Tez tak planowalem zrobic, ale wyszlo, ze roznica midzy
nowa obudowa a zasilaczem jest za mala. (125 PLN i 90 PLN).
Tez mam kupe blach po starych obudowach AT, ale kupilem i nie zaluje.

`ZLOM`